dijous, 30 d’abril del 2020

L'escola a casa: EDUCACIÓ EN VALORS

TASCA 1

Ja fa dies que estem confinats i confinades a casa, és a dir, sense poder sortir. Segur que cada dia ens sentim d'una manera diferent... 
CONTENTS/ES, TRISTOS/ES, ENFADATS/DES, PREOCUPATS/DES...

Com que a vegades ens costa expressar-nos, us proposem crear una GRAELLA DE LES EMOCIONS.
Mireu, us deixem un exemple:
Es tracta de què cada dia enganxeu la cara que representi com us sentiu, així en podreu parlar amb la família si voleu.
Esperem que us ajudi a passar millor aquests dies a casa!!!

13 comentaris:

  1. M,ha agradat molt la activitat.

    ResponElimina
  2. Molt bona idea, jo parlo cada día amb la meva mare de com estic

    ResponElimina
  3. M'ha agradat molt ara mateix ho faig,adeu.



    Arlet Aguilera

    ResponElimina
  4. Ja he fet la graella. Us enviaré una foto de la setmana que ve.
    Bon cap de setmana llarg!

    ResponElimina
  5. Em fet una graella. em fetservir emojis de cada emocio: la calma, la rabia, la alegria la amor, la por i la tristesa.Ia us embiare una foto de tots els meus emojis son molt xulus

    ResponElimina
  6. Molt bé nois i noies! Ens fa estar molt contentes veure que us heu animat a fer la graella. Esperem que us serveixi per expressar-vos millor. Una abraçada. Anna i Mònica.

    ResponElimina
  7. M´ ha agradat molt. i tanbe e fet la graeia

    ResponElimina
  8. Ja ho he enganxat a la finestra da la meva habitació.

    ResponElimina
  9. Molt bé! En la propera videoconferència ens podeu ensenyar la graella.
    Anna i Mònica.

    ResponElimina
  10. M'ha agradat molt Mònica.
    La feina ha sigut molt divertida, entretinguda i amb ganes de fer-la

    ResponElimina