dimecres, 1 d’abril del 2020

L'escola a casa: Physical Education

Good morning Cactus,

Teniu ganes de divertir-vos i moure-us en família?

Tenim la solució! Us hem preparat una activitat diferent. A través d'un joc de taula (board game) fet amb un programa que es diu Genially, podreu passar una bona estona en família tot fent reptes (challenges) que us faran moure l'esquelet.

Us animeu a jugar? Aquí el teniu!

Familiy fun at home

Si teniu dubtes sobre com es juga, podeu escriure als comentaris i us respondrem.

Ep, quan acabeu de jugar us animem a deixar un comentari sobre:

- Què és el que més t'ha agradat jugar d'aquest joc de taula (board game)?
- Quin repte (challenge) us ha agradat més?

Tenim moltes ganes de veure-us a tothom. Fa tants dies que no ens veiem. Segur que quan ho fem, serà genial!!!

See you soon!

33 comentaris:

  1. Respostes
    1. Great Òscar! Jo també crec que és molt divertit. Segueix jugant quan vulguis. Go for it!

      Elimina
  2. Ha sigut molt divertit, el que mes ma agradat, fer la croqueta

    ResponElimina
    Respostes
    1. Bravo Alejandro! És genial fer la croqueta pel terra. Compte no en facis moltes seguides que no et maregis, eh? Well done!

      Elimina
  3. Ens em divertit mooooooooooooooooooooooooooolt!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Adria

    ResponElimina
    Respostes
    1. Wow! És genial saber que heu gaudit molt. Ho hem preparat per això. Good!

      Elimina
  4. Ens hem divertit moooooooooolt!!!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Bravo Laia! Segur que heu passat una estona genial en família. Congratulations!

      Elimina
  5. hello Adria, I do game and I like can do tumble on the sofa.
    Álvaro E.

    ResponElimina
  6. Hola Adrià, m'ho he passat molt bé jugant amb la familia, el repte (challenge) que ens ha agradat ha sigut el de fer riure a la persona que tenia davant.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hahaha. Has aconseguit fer-lo riure? Segur que si. Well done!

      Elimina
  7. Ma agradat moltíssim. I lu que ma agradat mes es lu de la 25.

    ResponElimina
  8. Eizan, m'he divertit molt, m'han agradat el quant tocava els vídeos de ballar.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Nice! Ballar ens ajuda a estar actius i contents. Segueix així. See you soon!

      Elimina
  9. El repte que mes ens ha agradat es el de fer un tunel amb les cames. A l ultim repte hem jugat a l amagatall.

    ResponElimina
    Respostes
    1. WOW! Oi que és genial reptar passant per sota les cames? Bravo aquest repte de l'amagatall? A on t'has amagat tu?

      Elimina
    2. Jo a la llitera i la meva germana sota la taula.

      Elimina
    3. This is a good place, Núria. Pots tornar a jugar els cops que vulguis. Go for it!

      Elimina
  10. M'ha agradat molt jugar a aquest joc. He jugat amb la meva mare i la meva germana. Ens ho hem passat molt bé!!! Tornaré a jugar.
    L'activitat que més m'ha agradat ha estat la d'inventar-me un repte: he fet saltar la mare per sobre nostre.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Bravo Oriol! És una bona manera d'estar actius en família. Have fun!

      Elimina
  11. Hola Adria, m ho he passat pipa

    ResponElimina
    Respostes
    1. Great Oriol! Hem preparat aquest joc per això, divertir-se en família i passar una bona estona. See you soon!

      Elimina
  12. Ma agradat molt el repta que me inbantat par la meba mara! Anar amb als ulls tancats fins a l'estudi!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Wow! Genial aquest repte d'anar sense veure. Segur que heu gaudit molt tots junts. Well done!

      Elimina
  13. Hola Adrià m'ha encantat el joc, ha sigut molt divertit

    ResponElimina
    Respostes
    1. Thank you! Hem preparat aquest joc per que passeu una bona estona. Podeu tornar a jugar quan vulgueu. Go for it!

      Elimina
  14. Hem ballat, hem fet mimica, hem rigut i ens ho hem passat molt bé, gracies.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Great Ona! Estic content que hàgiu passat una bona estona tota la família. Congratulations!

      Elimina
  15. Adria,M`ha agradat molt el joc.

    ResponElimina
  16. Hi Adrià!

    M'ha agradat molt fer el joc. Molt divertit

    ResponElimina
  17. Ha sigut molt divertit Adrià!!!!!

    ResponElimina