dimarts, 28 d’abril del 2020

L'escola a casa: música 28 d'abril

HOLA CACTUS! 🌵

US DEIXO UN VÍDEO EXPLICATIU DELS JOCS DE MÚSICA!






CLIQUEU PER TOCAR LA VOSTRA PARTITURA: TECLAT ONLINE 

I DESPRÉS ON DIU "NOTACIÓN LATINA"


        TASCA 1: avaluable: ENVIAR UNA FOTO O PETIT VÍDEO  D'ALGUNA DE LES PARTITURES QUE US HÀGIU INVENTAT! 

👌 EP, SÉ QUE ALGUNS O ALGUNES DE VOSALTRES ANEU A CLASSES DE MÚSICA FORA DE L'ESCOLA. SI VOLEU AMPLIAR LES NOTES O FIGURES MUSICALS, ENDAVANT!

👉US DEIXO 2 SETMANES  PER ENVIAR-ME-LES!  ( FINS EL 12 DE MAIG TENIU TEMPS) 👏👏👏👏


     TASCA 2: GAUDIU JUGANT AMB LA MÚSICA! 😘😘😘😘

mvallejo@escolaelcim.net

13 comentaris:

  1. Bon dia Montse,i felictaits perque air va ser el teu sant.M'ha encantat el piano online,no puc fer lo de la partitura perque nomes tinc dos taps,mels he gastat fent manualitats,pero al llarg de la setmana n'aconseguire mes.Adeu

    ResponElimina
    Respostes
    1. Soc l'Arlet Aguilera havia posat el nom a sota pero no ha sortit es molt raro bueno,el meu pare m'ha dit on estaven el taps, abans estaba compran i no li he pogut preguntar.Ha i tambe ho fare amb goma eva.

      Elimina
  2. Hola!Gràcies per la felicitació!
    no sé qui ets :-( em podràs dir el nom?
    Però me n'alegro que t'hagia agradat. Hi ha nens que han fet servir goma eva per fer les peces (com els taps), qualsevol cosa que us vagi bé per ecriure le snote si les figures musicals, anirà bé. Teniu 2 setmane sper naar fent i jugant!
    una abraçada!
    MOntse

    ResponElimina
  3. M'agrada molt aquesta activitat!!!
    He guanyat al memory.
    Ja t'enviaré foto i el vídeo.

    ResponElimina
  4. Hola ami no ma custat gaire. El lunic que ma custat es dibuixar la pantagrame.

    ResponElimina
  5. M'ha ancantat el piano i he fet la partitura m'ha quedat molt bè et trobo a faltar un péto.
    💖😍😘😘😘😘

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola Mar,
      Què bé qte t'hagi encantat! Jo també et trobo a faltar!
      Una abraçada!
      Montse

      Elimina
  6. Hola Montse,

    Fet!!!!

    M'ha agradat molt ha sigut molt divertit!!!
    Adeu🎵🎶🎶🎼

    ResponElimina
    Respostes
    1. âlex, estàs fet un campió!
      M'agrada molt que t'agradi!
      Molts petons!
      Montse

      Elimina