dimecres, 22 d’abril del 2020

L'escola a casa: PHYSICAL EDUCATION

Good morning Cactus,

Are you ready to have fun?

Pels propers dies us proposem dues activitats ben divertides i diferents que us faran passar una estona entretinguda i a la vegada, estareu actius i actives! 

Ep, deixeu anar la vostra imaginació i sigueu pacients. Ja veureu com fareu coses molt xules i passareu una estona molt divertida a casa. 

Tasca 1: Us proposem una activitat que es diu Shadow play o ombres xineses.

Tota la informació que necessitareu, la teniu en aquest full que us mostrem.





Les vostres històries poden ser inventades o si ho preferiu, podeu aprofitar la llegenda de Sant Jordi. Potser podeu representar un troç de la llegenda (tota no, que és una feinada). Aquí teniu una mostra.




Tasca 2: (ampliació i opcional) : Move your body!








Have fun Cactus! 

32 comentaris:

  1. Em ficat 3 llanternes i em fet ombres d'animals i tambe les ombres de la historia de la Blancaneus i la poma amb la meva germana Lia
    Marc F

    ResponElimina
    Respostes
    1. Wow! Very good marc! Segur que heu passat una estona genial i heu deixat volar la imaginació.

      Bye bye!

      Elimina
  2. M'ha agradat molt la istoria de Sant jordi.
    He fet puppets de dibuixos de la tele.
    He ballat la primera cançó molt xulo!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Amazing! Esforçar-se amb les activitats que fem està molt bé. Així gaudim a casa.
      Bravo!

      Elimina
  3. M'agrada ha sigut molt divertit amb el meu germa Christian

    ResponElimina
    Respostes
    1. Good job Alejandro! Jugar en família sempre és més agradable.
      Go for it!

      Elimina
  4. Halo Adria. Que xulu!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!😮😮😲!!

    ResponElimina
  5. M'han agradat molt els vídeos gracies Adria.😘😊

    ResponElimina
    Respostes
    1. Great Mar! Segur que has seguit el ritme molt bé.
      Com ha anat el shadow play? Us heu divertit fent les ombres xineses?

      Elimina
  6. Mu e passat molt bé amb les ombras xinesas!

    ResponElimina
    Respostes
    1. I agree with you Pau. És una manera original d'expressar-se amb el cos.
      Bravo!

      Elimina
  7. Hi Adrià,
    Chinese shadows are so much fun.
    I like videos.

    ResponElimina
  8. Respostes
    1. Wow! Great Astrid. Has provat de fer els animals amb el shadow play?

      Elimina
  9. HELLO Adrià!!!
    HA sigut molt xulo fer els balls!!!
    He ballat molt !!!
    BYE!!!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Well done Marc! Ja veig que us ho passeu molt bé a casa ballant. Seguiu així. Heu provat de fer animals amb el shadow play? Go for it!

      Elimina
  10. Mean encantat las ombres i el zumba ma cansat

    Adeu

    ResponElimina
    Respostes
    1. Yes! Per això us proposem aquestes activitats. Per que feu esport a casa i us manteniu actius.

      Good job!

      Elimina
  11. Hello Adria.
    Hem fet ombres d animals: dog, butterfly, wolf, snail. Estem asagant una obra amb la meva germana.
    Els videos son funny.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Wow! It looks you live in a Zoo.
      Segur que us quedarà genial l'obra.
      Bravo!

      Elimina
  12. Hola Adria,
    Bona diada de Sant jordi Adria.
    Hem fet ombres xineses de la llagenda de Sant Jordi. I la meva mare a sigut la naradora jo he sigut el drac i la meva germana a sigut la prinsesa i el cavaller. I la cova del drac i el castell estaven enganxats amb celo i ho vem fer de nit perque sino no ens veiem amb la llum del dia i aixo es tot Adria.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Feliç Sant Jordi per tu també.
      Good job amb la història. En família tot és més fàcil.

      Elimina
  13. M'ha agradat molt el conte amb les ombres xineses. Jo també el faré, fins ara no he pogut.
    També he seguit els altres vídeos.

    Bon Sant Jordi, Adrià.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Bravo Oriol! No patiu, quan trobeu un moment podeu fer el shadow play. Teniu tot el temps del món.

      Bye bye!

      Elimina
  14. Hola Adria,
    Feliç Sant Jordi, Adria.
    Hem fet ombres xinesques de la llegenda de Sant Jordi.M'han agradat molt les activitats.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Thank you Laia! M'agrada veure que heu passat una bona estona fent el shadow play i a sobre, l'heu dedicat a Sant Jordi.
      Very good!

      Elimina
  15. Hi Adrià!

    El fer el shadow play amb la llegenda de Sant Jordi. Ha sigut divertit.
    Despres he fer zumba, molt xulo!!!

    Bye

    ResponElimina
    Respostes
    1. Amazing! Segur que entre les dues activitats has passat una bona estona. Una més creativa i l'altre més activa.

      Bravo!

      Elimina