dijous, 23 d’abril del 2020

L'escola a casa: MATEMÀTIQUES


Aquí us deixem les propostes matemàtiques d'aquesta setmana!

Tasca 1 ELS NOU QUADRES DEL MUSEU


Activitat matemàtica competencial.


Prepara un llapis, retoladors, un full blanc, tisores i un regle o una cinta mètrica. 
Mira el vídeo atentament.

 1r. Plantegem i comencem a pensar!




HAS TROBAT LES COMBINACIONS?

NO MIRIS EL SEGÜENT VÍDEO FINS QUE NO HAGIS RESOLT AQUEST!

2n. Comprovem i seguim pensant!

ANEM A COMPROVAR COM HA ANAT: 

LES HAVIES TROBAT?

EP! Al final d'aquest vídeo et proposen un nou repte!

NO MIRIS EL SEGÜENT VÍDEO FINS QUE NO HAGIS RESOLT AQUEST!

3rReflexionem i anem més enllà!
 


HAS TROBAT ALGUNA SOLUCIÓ DIFERENT?

👏PER SI VOLS SEGUIR PENSANT... 
AL FINAL DEL VÍDEO ET PROPOSEN UN ALTRE REPTE!T'ANIMES?

T'ha agradat aquesta activitat TASCA 1
Digues el que penses, escrivint un comentari al blog.

Tasca 2 (ampliació i opcional): Tenim un seguit d'activitats que podreu realitzar de forma opcional i com a ampliació matemàtica. A continuació us diem quines propostes són i us oferim l'enllaç per a accedir-hi. Tal com diem, són opcionals i de més a més, per tant, sentiu-vos lliures de fer-les o no. Cada nen/a té els seus interessos i potser alguns d'ells ja en tenen prou amb la tasca 1 i d'altres que potser els agraden tots aquests reptes matemàtics i en volen més. Així que aquí teniu:
  • 💥Concurs matemàtic: L'equip d'Innovamat ha preparat un concurs de problemes matemàtics. Per a participar-hi només cal que et registris en el següent enllaç: Vull apuntar-me al concurs matemàtic! 
  • 🔬Ciència en família: Com cada dijous a les 18 h. Us espera un nou experiment! Recordeu que... aquests experiments queden guardats i els podeu fer en un altre horari i/o dia. Vull fer l'experiment!
  • 📲Bmath app pel mòbil. Vull obtenir l'app!

30 comentaris:

  1. M' ha agradat l'activitat, ma costat trobar totes les combinacions. Jo he trobat aquestes respostes.
    14cm - 1 manera
    15cm - 2 maneres
    16cm - 3 maneres
    17cm - 5 maneres
    18cm - 5 maneres
    19cm - 5 maneres
    20cm - 3 maneres
    21cm - 2 maneres
    22cm - 1 maneres

    Tasca 2. Jo tinc el bmath i alguns dies hi jugo.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Al principi ma costat molt per que no ho entenia però quant ho e entes ma agradat fe la activitat.😸😸😸

      Elimina
  2. Tasca 1:
    a sigut una activitat molllllllllllllllt xulo
    ami ma donat uns altras rasultats pro tanbe curectas.love

    ResponElimina
  3. Hola m'ha agradat moltla tasca 1, tinc l'app de bmath i a vegades hi jugo.Jo sempre faig els experiments,i ara li dire a la mama si em puc apuntar al concurs.Adeu.

    ResponElimina
  4. M´ ha agradat molt aquesta activitat.
    He apres a sumar diferents combinacions.

    ResponElimina
  5. Primer no entenia que havia de fe paro cuan ue antes a sigut fasil. Tambe e fet bmath. NINA

    ResponElimina
  6. Hoola,
    tasca 1 per mi no a sigut tan divartida com altres.

    ResponElimina
  7. Tasca 1 m'agrada molt l'activitat de matemàtiques

    ResponElimina
  8. M´agradat molt la tasca 1!!

    ResponElimina
  9. M'agradat molt aquesta activitat i es molt curios



    GLORIA

    ResponElimina
  10. Al principi m'ha costar una mica, y després m'ha agradat. Jo tinc la app al mobil de la meva mare i cada día faig les activitat del bmat.

    ResponElimina
  11. A la Mònica i a l'Anna ens alegra molt saber que us ha agradat la tasca d'avui. Sabem que a vegades ens costa entendre-ho a la primera però veiem que no us rendiu i que us heu esforçat molt tots i totes! Seguiu així! Ànims!

    ResponElimina
  12. Ma costat una mica ue fet amb un full de quadres i ma ajudat

    ResponElimina
    Respostes
    1. Una mica sí que costa, però amb l'esforç que fas aconsegueixes resoldre les activitats. Molt bé, Laia!

      Elimina
  13. Ma agradat la tasca 1 encara que m'ha costat.
    El bmat el faig cada día i m'agrada força i m'ajuda a millorar.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Molt bé, Àlex! Estic molt contenta perquè sé que segueixes esforçant-te.

      Elimina
  14. No ma agradat gaira parque ma costat.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Kaito, les activitats matemàtiques que us proposem no són difícils, però es necessita una mica de paciència. Cal pensar-les! Et felicito per l'esforç. Ànims, que tu pots!

      Elimina
  15. E trubat 26 maneres de combinar els numarus!

    ResponElimina
  16. M'agradat aquesta tasca i e pugut fer 16 combinacions
    Marc F

    ResponElimina
  17. He fet la tasca 1 sense dificultat, encara que calia pensar molt.
    De la tasca 2 ja vam fer dilluns el concurs matemàtic i cada dia fem BMath.
    Els experiments els fem de vegades.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Molt bé Oriol! Sí, són activitats per pensar!

      Elimina
  18. Al principi m'ha costat d'entendre pro m'ha agradat molt

    ResponElimina
  19. ma costat mol pero les trovat:

    3+5+6 = 14
    4+5+6 = 15
    4+5+7 = 16
    4+5+8 = 17
    3+8+7 = 18
    6+7+6 = 19
    6+8+6 = 20
    6+8+7 = 21
    6+8+8 = 22

    ResponElimina
  20. M'ha agradat molt la feina que hem fet, li he donat al cap....

    ResponElimina