dijous, 2 d’abril del 2020

L'escola a casa: Educació en Valors

Estem vivint una situació força especial a causa del "Coronavirus". Ja fa tres setmanes que estem confinats i confinades a casa, ja sabeu, sense poder sortir al carrer. Aquest fet segurament ens fa estar més enfadats, enfadades, tristos, tristes ... de l'habitual. De vegades tenim la sensació que no serem capaços o capaces de seguir més temps en aquesta situació,oi?
Però hem de saber que si tenim una actitud positiva davant les dificultats serà més fàcil viure el dia a dia.
  👌 I veureu com tot sortirà bé!

MIREU EL SEGÜENT VÍDEO I DIGUEU-NOS QUÈ FEU O CREIEU QUE PODEU FER, PER TENIR UNA ACTITUD POSITIVA ENVERS EL QUE ESTEM VIVINT I SEGUIR ENDAVANT.


👇Cliqueu
És qüestió d'actitud

 

PER CERT!  
Recordeu l'Andreuet? A classe ja hem llegit algunes de les coses que li passen,oi?

Ell també està confinat com nosaltres. Des de casa seva ens vol explicar tot allò que li passa. 
Podreu trobar els nous contes de l'Andreuet al seu nou blog:

👇 Cliqueu
ELS CONTES DE L'ANDREUET CONFINAT

48 comentaris:

  1. MA AGRADAT MOLT AL VIDIO.CUAN UN ESTA CONTEN TOT VA MOLT MILLOR

    ResponElimina
    Respostes
    1. Exacte Arnau! Hem de mirar d'estar contents i segur que tot anirà bé!

      Elimina
  2. a casa cre em jocs Nous i estem contens

    ResponElimina
    Respostes
    1. Quina bona idea per estar contents i amb distraccions. Molt bé Víctor!

      Elimina
  3. Jo faig moltes coses per estar entretingut: moltes manualitats, jugar, llegir, fer els deures...
    I sóc positiu: aprofitem ara a fer moltes coses a casa que normalment anant a l'escola no podem fer o no tenim gaire temps.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Molt bé Oriol! Cal ser positiu i veure la part bona d'estar a casa sense poder sortir. Tens raó! Jo per exemple ara tinc més temps per estar amb les meves filles i compartir més estones jugant, cuinant, mirant pel·lícules... i fent deures.

      Elimina
  4. Respostes
    1. Em sembla una molt bona idea! La música ens pot ajudar a relaxar-nos o a distreure'ns i passar bones estones. Ànims!

      Elimina
  5. Sent posititiu tot surt millór i s'ha de confiar en els altres

    ResponElimina
  6. Io pardintra amb bax diem ca pasara . Nina 😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄

    ResponElimina
    Respostes
    1. I tant que sí Nina! Ho fas molt bé! Això d'estar a casa sense poder sortir s'acabarà. Has de pensar que aquests dies hem pogut aprofitar per estar més temps amb la família i fer coses que potser quan anem a l'escola no les podem fer.

      Elimina
  7. Sempre hem de gaudir del que tenim i no pensar el que no tenim i fer coses amb els que estàn amb nosaltres per estar content junts.
    Álvaro E.

    ResponElimina
  8. Quan tinc bona actitud les coses em surten be.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Aquesta és l'actitud, Kaito!
      Segueix com fins ara!

      Elimina
  9. Intenten divertir-nos tot el que poguem I no parar de riure I jugar

    ResponElimina
  10. Jo per estar positiu jugo, amb les joguines, amb jocs de taula, surto a la meva terrassa quan fa sol i m'anima

    ResponElimina
    Respostes
    1. Ben fet Oriol. El sol ens anima i ens dona energia oi?! Genial!

      Elimina
  11. Ma agradat molt al video i ell aspensa que linira malament. Si ets pusitiu tot anira bé.

    ResponElimina
    Respostes
    1. El noi sempre té una actitud negativa i per això tot li surt malament. Emma, cal ser positiva i així les coses sortiràn millor, oi? Tens molta raó!

      Elimina
  12. M'ha agradat molt el conte de L'andreuet.

    ResponElimina
  13. m`ha agradat molt Anna, perque els nens no sempre salven a les nenes de vegades les nenes salven els nens

    ResponElimina
  14. Jo per estar contenta jugo,ajudo a fer les feines de casa,fer esport i moltes coses mes.Adeu😘😘😘😘

    ResponElimina
    Respostes
    1. Em sembla genial tot el que fas Arlet! Molt bé, segueix així!

      Elimina
  15. Jo per estar conteta jugo amb el bebés reborn que normalment no tinc gaire temps, també miro vídeos al mòbil i poso música.
    El vídeo ha estat entretingut, s'ha de confiar l'un amb l'altre i sempre s'ha de pensar positiu i així les coses sortiran bé

    ResponElimina
    Respostes
    1. Tens molta raó, Glòria! Segueix així i veuràs com anirà tot genial!

      Elimina
  16. Jo jugo, faig papiroflexia i manualitats, miro la tele i escolto música. També miro el blog de la classe i faig les activitats proposades. Ja he tingut temps per jugar a tot el que volia. Amb una bona actitud tot és millor. Laia Bellmunt

    ResponElimina
    Respostes
    1. Laia, de les coses dolentes també es poden treure coses bones, oi? Has tingut temps per fer allò que volies. Segueix amb aquesta actitud positiva. Tot sortirà bé!

      Elimina
  17. Jan Lopez. Quan estic trist el que m'ajuda es posar-me darrere la porta del pasadis i reflexiono. Em dic coses secretes que em fan estar més tranuqil i respiro. Estic content quan jugo amb els meus pares, amb la consola, la tele i l'orinador. Quan faig deures amb la mama no m'agrada tant.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Ja m'imagino que això de fer deures no t'agrada tant... Però també fas altres coses que sí que t'agraden. Ho estàs fent molt bé, Jan! Ànims, segueix així!

      Elimina
  18. Tenim més temps per jugar,esta amb el pare i la mare,pensem que tot anira bè,pensem en veure els amics i amigues.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Que bé Laia, aprofita el temps amb la família i els amics i les amigues segur que els veuràs ben aviat!

      Elimina
  19. Esta me´s estona juga, estar mes amb la mama i el papa, a la terrassa escolto i faig aplaudiments als metges, ajudu a cuinar amb la meva mare i la meva germana Laia.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Marina, quin munt de coses que fas! Això segur que no podries fer-ho tant si anessis a l'escola. Ho aconseguirem! Fins aviat!

      Elimina
  20. Ajudo a la meva mare a netejar, cuino amb al meu pare jugo amb el meu germa. Tot surtira be.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Segur que sortirà tot bé! Hem de seguir sent positius. Segueix així, Àstrid!

      Elimina
  21. No esta tristus i passarnusu be. Jo mu passu molt be a casa!

    ResponElimina
  22. Que ens hem d,ajuda uns als altres,respectar i cuidarnos.

    ResponElimina
  23. Si tens una actitud positiva, la vida es veu molt millor.

    ResponElimina