dilluns, 20 d’abril del 2020

L'escola a casa: CATALÀ

TASCA 1


 
Miguel de Cervantes va ser un escriptor castellà  molt  important, conegut sobretot per haver escrit la novel·la "EL QUIXOT".


Miguel de Cervantes deia:
"El que llegeix molt i camina molt, veu molt i sap molt"

Us hem dit moltes vegades que llegir és una manera de divertir-se, de distreure's i d'aprendre.















📚Per això avui, us proposem LLEGIR una estona.
Digueu-nos, escrivint un comentari al blog, si heu llegit o esteu esteu llegint algun conte, llibre, còmic... i quin és el títol. També ens agradarà saber si el recomanaríeu a algú i per què.








































92 comentaris:

  1. ara no estic llegint,m'he llegit el conte del cole
    em llegire un llibre per semana aparti d'avui

    ResponElimina
    Respostes
    1. No sabaem qui ets però ens sembla genial! Anima't a llegir!

      Elimina
  2. Aquets dies he llegit 5 llibres i mig. El que mes m'ha agradat
    es el DETECTIU CONEN. Tambe me llegit el don quijote de la
    manxa pero hiavian paraules molt rares.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Uau Ferran quants llibres! Genial! Segur que estàs aprenent un munt de coses. Sí que és veritat que el quixot és una mica difícil d'entendre però està molt bé que ho hagis intentat.

      Elimina
  3. Estic gegint un conte i estitula els futbolisims i ml jo el recumandaria per que es molt divertit i crec que us pot ah grada!!!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Genial Víctor! Gràcies per la recomanació.

      Elimina
  4. Al meu conte as titula la isadora moon.

    ResponElimina
  5. Hola!
    Aquest dies estic llegint un llibre que es diu, Pica Poll una mascota massa peluda. I el recomanaria perquè, aquelles persones que els hi agradin els gossos i riure els hi encantaria aquest llibre.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Que interessant Anna. Gràcies per la teva recomanació!

      Elimina
  6. Hola jo estic llegint el petit vampir I m'agrada molt. I el recomanaria es molt divertit

    ResponElimina
    Respostes
    1. Genial Alejandro. Gràcies per recomanar-lo, segur que a algú li pot agradar llegir-lo.

      Elimina
  7. M'he llegit el llibre de Hopi i el misteri de la lluna.😚😚😚

    ResponElimina
  8. hola,estic llegint el llibre de català del meu germà quan feia segon,cada tema es una historia. el que mes m'ha agradat es la historia del drac.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Què interessant Oriol. Segur que tens moltes històries divertides.

      Elimina
  9. Jo tinc el llibre LAS AVENTURAS DE DON QUIJOTE de Miguel de Cervantes. Es un conte per nens, el de veritat és molt gros per llegirlo jo.

    Ara m'estic llegin BAT PAT. EL MONSTRE DE LES CLAVEGUERES. Té 127 pagines. M'agrada molt.
    Recomanaria tots els llibres del Bat Pat als companys perquè són interessants i graciosos. La portada diu "riu i tremola". De moment a mi no em fa por però em fa riure molt.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Que bé, Oriol! El Quixot és un clàssic, però molt llarg...
      M'agrada molt que llegeixis, de ben segur que t'ho passes bé, vius aventures i aprens.

      Elimina
  10. Jo m'estic gegin la isadora moon es fica en un embolic
    I si li recomanaria perquè és molt dibertit.

    ResponElimina
  11. Aquets dies he llegit el 1 i 2 de L'Agus i els monstres, m'agradat molt i estic espererant el 3.
    Tambe m'estic llegint ei 1 de Geronimo Stilton, que es diu El meu nom es stilton, GERONIMO STILTON

    Recomano que llegiu tota la coleccio de LÀgus i els monstres, es molt xula

    Marc F

    ResponElimina
    Respostes
    1. Et felicito Marc! Que bé que llegeixis! Estic molt contenta! Segueix així!

      Elimina
  12. Hola Mònica, m'he llegit el llibre Isadora Moon i la nit màgica i ara m'estic llegint Isadora Moon i l'encanteri màgic, quan acabi aquest em llegiré el Diari de Grec la ley de Rodrik.
    Jo recomanaria els llibres d'Isadora Moon a les meves amigues perquè passin una bona estona ja que són molt divertits i entretinguts.

    ResponElimina
    Respostes
    1. No sé qui ets! No tens nom? Ja, ja...
      Es veu que els llibre d'Isadora són molt divertits.
      Segueix així!

      Elimina
    2. Sóc la Glòria no se perquè no ha sortit el nom

      Elimina
  13. M'estic llegint el conte Titelles, fades i follets.
    En cara no me le acabat. El conte que més grada es LA
    TALPETA QUE VOLIA SABER QUI LI AVIA FET ALLO AL CAP. El recomanaria perquè fa mota grazia.

    ResponElimina
  14. Jo e llegit El club dels cinc i em ba agradar perque viuen moltes aventures. Ara llegire Futbolissims.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Que divertit Oriol, segur que has passat una bona estona llegint les aventures.

      Elimina
  15. kika super bruja . te da paginas 118
    un bon dia ,un barret que te 39 paginas i ara mastic llagin Sasha i el petit llop que te 95 pagines.Tots man agradat. NINA

    ResponElimina
    Respostes
    1. Molt bé, Nina! Sabia que els llibres de la KIKA SUPER BRUJA t'agraden. Continua llegint!

      Elimina
  16. Hola, estic llajin una maceta.
    Io mastic llejin un conta que es diu Lulú pecas ancara no se si magrada o no magrada per que no ma le acabat pero me llajit mortina que al racumanaria per que es de halouin i ia uña zombi divertida.❤️

    ResponElimina
    Respostes
    1. M'agrada saber que llegeixes Arlet. Ja ens diràs algun altre dia si el llibre que estàs llegint t'ha agradat o no. Ànims!

      Elimina
  17. E llegit Geronimo stilton i el regne de la fantasia
    el recumanaria perque es un llibre ple de abantures

    ResponElimina
    Respostes
    1. Molt bé, Ton! De ben segur que llegint vius moltes aventures, oi? Segueix així!

      Elimina
  18. Jo fa dos dies m'estava llegint el llibre dels FUTBOLISIMS I L'OBELISC MAGIC pero ja le acabat.I el recomanaria per que es molt interesant,entretingut i a mi m'encanta.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Molt bé Arlet! Gràcies per la teva recomenació.

      Elimina
  19. Estic llegint: Isadora moon va al cole. L´hi recomanaria als meus amics perque es molt divertit.

    ResponElimina
  20. Jo aquets dies m'he llegit Matilda i m'estic llegint El petit príncep.Jo recomanaria Matilda per qué es molt xulo,divertit i m'agradan els seus poders.El petit príncep no el puc recomenar perqué encara no mel he llegit senser.:*:)

    ResponElimina
    Respostes
    1. Genial Marina! Gràcies per la recomanació. Ja ens diràs si t'ha agradat el del petit príncep.

      Elimina
  21. Hola, jo he llegit el llibre de los futbolisimos: el misterio del robo imposible. El recomanaria a tots.
    M'agradat molt i ara m'estic llegint el gran libro de la LUNA. Aquest llibre te molts capitols diferent que expliquen coses diferents de l'univers.
    El recomano a tots que li agradi l'espai o l'univers.
    Álvaro E.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Uau Álvaro! Segur que estàs aprenent moltes coses noves amb aquest llibre de l'univers.

      Elimina
  22. Hola Mònica!!

    M'estic llegint "DRAGÓN BALL Z. SON GOKU EL SUPERGUERRER"

    M'agrada perque es de aventures i acció.

    Adeu

    ResponElimina
    Respostes
    1. Que bé que llegeixis! Doncs segueix gaudint amb les aventures!

      Elimina
  23. Hola, sóc la Laia Bellmunt
    Estic llegint Isadora Moon va a l'escola. M'encanta aquest llibre perquè la nena no sap si vol anar a l'escola de fades o la de vampirs.
    El recomano perquè és molt divertit.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Deu ser molt interessant i divertit!
      Apuntat!

      Elimina
  24. Estic llegin dos llibres que son: els rescatadors magics i l`homa gos. Els rescatados magics i la porta a imaginaria baix pel capitul 10. I es un conte i no un comic l` homa gos si que es un comic i mel torno a llegir perque es molt dibertit .I llegeixo las estonas lliures i aixo es el meu comic i laltre conte de els rescatadors magics i l`homa gos es unas istorias que els i pasan pel mon i els rescatadors magicsi la porta a imaginaria jo ja os u e dit el capitol que baix es el 10 pero queda fins el 13 oi que queda pocisim?

    ResponElimina
    Respostes
    1. Molt bé Marina! Segueix llegint i gaudint de la lectura!

      Elimina
  25. m'estic llegint el llibre de Geronimo stilton, viaje al centro
    de la tierra. És molt divertit.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Molt bé Alan. M'agrada saber que et diverteixes llegint.

      Elimina
  26. Jo estic llegint Tea Sisters sos cadells. M'ha agrada perque curan animals i es molt divertit.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Que bé Núra! Segur que és molt interessant.

      Elimina
  27. Bon dia. Estic llegin el capita calçotets. El racomano parque fa riure molt.adeu

    ResponElimina
    Respostes
    1. Que bé Arnau. Va molt bé riure una estona oi?! M'alegro molt.

      Elimina
  28. El conte que estic llegin es: Isadora Moon es fica en un embolic. Vaig pel capitol 2 perqué estava acaban un altre de la Isadora Moon.El recomanaria perqué explica istories divertides.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Que bé Laia. Segur que és molt divertit. M'agrada saber que estàs llegint i que et diverteixes. Ànims!

      Elimina
  29. Hola Monica m'astava llegint el conte El club dels cinc,UNA TARDA MANDROSA. M'ha agradat molt.
    Ara m'estic llegint Salvem un esquirol. M'agrada perque surt un lloc que enat amb al cole.

    ResponElimina
    Respostes
    1. M'agrada molt que llegeixis i en gaudeixis!

      Elimina
  30. Jo m'estic llegint un comic de bole de drac que es diu batle of gods.
    Jo els i recomano els amics que els i agrada bola de drac.

    ResponElimina
  31. Que es important de llegar encara que nomes pot llegar llibres facials ,porque jo nomes se una Miquela de cátala i de castella.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Clar que sí Wenyu. És important llegir una miqueta per poder aprendre. Ànims!

      Elimina
  32. Jo estic llegint isadora moon i li recomano a tots perque
    es molt divertit i va de una nena que es mitg fada i mitg
    vampir.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Genial Mar! Moltes gràcies per la teva recomanació.

      Elimina
  33. Mestic llegint El follet Oriol. El recomano per tenir imaginacio.

    ResponElimina
  34. Yo me estoy leyendo chistes y adivinanzas y es muy divertido os lo rocomiendo

    ResponElimina
    Respostes
    1. Que divertit! Recorda escriure el teu nom, ens agradaria saber qui ets.

      Elimina
  35. jo m' estic llegint "Los Compas escapan de la prision"
    Li recomano a l' Alex i L' Aran, perque esta escrit per el seus youtubers preferits
    Biel

    ResponElimina
  36. Jo he llegit Els meus veïns pirates i us el recomano perque és divertit i parla d'una familia pirata

    ResponElimina
  37. Si que estic llegint el llibre els Futbolissims. El misteri dels àrbitres adormits.Magrada.

    ResponElimina
  38. Hola Monica ara m'estic lleguint Cloe i el seu unicorn i el recomano per que es molt divertit.
    Lucia

    ResponElimina
    Respostes
    1. Que bé que llegeixis, Lucía! Segueix així!

      Elimina
  39. Ja me llagit 4 llibres i ma agradat molt Mikel tube y la máquina de los disfraces. El recomanaria perque es molt xulu. Ara cumensu un llibre de planetes.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Estàs llegint molt! Continua així, Pau!

      Elimina
  40. Gabriel Aguilera
    Estic llegint comics de bola de drac. Cada mes surt un capitol. Vaig pel numero 28. El recomanaria perque els dibuixos son molt xulos i es de aventures

    ResponElimina
  41. hola, jo m'estic llegint els Futbolissims el 10. El misteri del tresor pirata. El recomanira a tota la classe perque es d'aventures, resolen cassos impossibles i es molt divertit.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Molt bé Pol! Gràcies per la teva recomanació.

      Elimina
  42. maria prim
    estic llegint un llibre de les supermask que son unes superheroines que cada una es una animal i tenen moltes aventures . el recomanaria es molt divertit.

    ResponElimina
  43. martina prim
    m'estic llegint el conte de l'isadora moon i el encanteri magic, el recomanaria als meus amics perque es molt divertit.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Aquest llibre és molt conegut, oi?
      Segur que és molt divertit!

      Elimina
  44. En cara no le acabat pero el titol del meu comic es diu naruto. El recumano per que ma agradat molt

    ResponElimina
  45. Ja me llegit un llibre de la Isadora Moon que es diu sé n va d excursio, i ara m'estic llegint un conte que es diu "un viaje increible" de Daniela Goluveba, el recomanaria a las meves amigas perque es molt divertit.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Estàs llegint molt, que bé, Àstrid!
      Continua així!

      Elimina
  46. hola soc la marta jo mestic llegin tambors mágics.
    El recomano.

    ResponElimina