dimecres, 1 d’abril del 2020

L'escola a casa: Plàstica

Hola cactus!
Aquesta setmana us proposem crear un joc amb material reciclat que segur que podeu trobar a casa.
Es tracta d'una petita cistella amb una càpsula de cafè i un cordill enganxats(podeu fer sevir una bola o un altre objecte semblant).

Mireu el vídeo que us deixem a continuació per veure els passos que cal seguir.

                     
👇CLIQUEU
Elaboració d'una cistella





Estem segures que ho fareu molt bé!
Ja ens explicareu si aconseguiu encistellar la bola!!

24 comentaris:

  1. Ha estat molt divertit pero nomes he canestat 3 o 2 .

    ResponElimina
    Respostes
    1. Jo no hauria encistellat cap vegada! Molt bé Marina!

      Elimina
  2. Hem estat una estona entretinguts!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Espero que hagi estat una estona divertida!

      Elimina
  3. he fet un tub estret i cordil llarg i ens ho estem passant pipa!
    Gràcies. Álvaro E.

    ResponElimina
  4. Hola ja em fet el joc de la cistella el meu germa Pol tambe ha fet un i diu que es molt dificil i jo tambe ho penso ho estem intentant encistellar i jo casi ho aconsegueixo.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Que bé Arlet! Segur que ho aconseguiràs!

      Elimina
  5. Ha sigut molt divertit fer la cistella

    ResponElimina
  6. M'ha agradat molt fer aquesta cistella per poder jugar. És molt divertit.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Genial! Segueix gaudint de les activitats, Oriol!

      Elimina
  7. Anna m'ha agradat molt.😊😊😊😘😘🙌🙌🙌🙌💖💖💖 Molts petons 💋💋💋💙💓💞💟💝

    ResponElimina
  8. Hola Mónica es una miqueta dificil pero u he aconsegit. Al meu germa tambe u a fet.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Que bé, Emma!
      Desitjo que gaudeixis jugant!

      Elimina
  9. Ja ho he fet i ha estat fàcil.

    ResponElimina
  10. Ha sigut molt fàcil!! He aconseguit encistellar-la!!!

    ResponElimina
  11. Jo no tenia cápsulas de café i hu he fet amb plastilina i la he deixat secar.Muak😗😗😗😙😙😙😘😘😘❤❤💋💋💋💋💙💙💙💙💜💜💜💛💛💛💚💚💚💖💖💖💕💟💌💐🌸🌹

    ResponElimina
    Respostes
    1. Genial Marina! Qualsevol objecte va bé per poder jugar.

      Elimina