dilluns, 20 d’abril del 2020

L'escola a casa: MEDI


👀TASCA 1:AVALUABLE


Us hem preparat un Power Point amb el tema dels MITJANS DE COMUNICACIÓ.

Què heu de fer?

1r Mirar i llegir amb atenció el Power Point (Veureu que a la segona pàgina hi ha un enllaç on haureu de clicar per poder mirar un vídeo i a l'última, hi ha dues preguntes que podeu contestar escrivint un comentari al blog).


2n Omplir el Formulari MEDI (Els mitjans de comunicació). Les vostres respostes les rebrem per correu electrònic.

Data límit per enviar el formulari el dilluns 27 d'abril. ÀNIMS!
 
HO FAREU MOLT BÉ!!! 👏 👏



82 comentaris:

  1. 1. El mòbil de la meva mare.
    2. No, els conec tots. Mai he fet servir la tele per
    comunicar-me.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Genial Anna. Pensa que tu no et comuniques amb la tele però sí que rebem molta informació a través de les notícies (ens comuniquen coses a nosaltres). Ho entens?

      Elimina
  2. .1Quins dels mitjans de comunicas utilitzes més soin?. La
    tablet i la televisió.
    .2 Hi ha algun mitjà de comunico Sió que no coneguis o que
    no hagis fet serbi mai? Telègraf.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Jo tampoc vaig conèixer el telègraf. Va ser un dels primers mitjans de comunicació.

      Elimina
  3. 1. El mitja de comunicació que utilitzo més sovint és el telèfon, parlo amb la meva famila i sobretot amb el meu cosí gran i amb la meva cosina faig videotrucades.

    2. Coneixo tots però el que menys faig servir és la carta.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Ara la carta ja ha passat una mica de moda. Llàstima!

      Elimina
  4. Els mitjans de comunicació que mes otilitso son el movil i la tele. He fet serbir i conec tots els mitjans. i li vaig enbiar 1
    postal al Marc Font.

    ResponElimina
  5. Els mitjans de comunicasio que faig servir son el mobil i tele.
    Els que no cunec son diaris i la radio.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Segur que ara ja ho has descobert doncs. Molt bé Oriol.

      Elimina
  6. 1. Que es al que fass serbir mes subin lurdinado, talefun i la tele.
    2. tots als e fet sarbi al gun dia . NINA.

    ResponElimina
  7. Els mitjans de comunicació que jo faig servir són tots. Els que utilitzo més sovint són la tele, el telèfon mòbil i l'ordinador.

    Conec tots els mitjans de comunicació, però el que menys faig servir són les cartes i els diaris.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Avui en dia com es pot llegir el diari fent servir l'ordinador... ja no cal comprar-los, oi?

      Elimina
  8. El mitjan de comunicasio que utilitzu suvint es el mobil i el mitjan de cumunicasio que no aji fet servir mai son las cartas.

    ResponElimina
  9. 1- jo utilitzo telèfon, l'ordinador i
    la televisió.

    2-No he fet servir ni els diaris
    ni els coloms.
    alan R.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Genial Alan. Això dels coloms ja no ho fem servir oi?!

      Elimina
  10. Els mitjans de comunicació que més utilitzo son la televisió, el telèfon i l'ordinador, jo utilitzo els mitjans orals.
    Conec tots els mitjans i el que menys faig servir es la carta.

    ResponElimina
  11. 1.El mitjà de comunicasio que més utilitzo es es mòbil per parlat amb la meva família. I també amb la tablet i l'ordinador perque quant faix els deures li comonicu a la mestra.
    2. Si, el Telegram i la escriptura en pedres.🙌🙌🙌

    ResponElimina
    Respostes
    1. Tens raó amb el comentari 2. Jo tampoc, ja, ja...!

      Elimina
  12. Hola Mónica, bon dia!!!!

    Les medis de comunicació que mes utilitzo son: la radio, la televisión, l'ordinador i el móvil.

    El que menys utilitzo es el "La carta"

    ResponElimina
    Respostes
    1. És una llàstima que la carta ja no es faci servir. A mi m'agradava rebre cartes, sobretot quan les rebia del meu marit des de París. Em veia molta il·lusió!

      Elimina
  13. 1. Dels mitjans de comunicacio jo utilitzu mes la tele.
    2. al mitja de comunicacio que no he fet servir mai es la carta.

    ResponElimina
    Respostes
    1. La carta ja no es fa servir. Però pots provar d'enviar alguna postal quan marxis de vacances, oi?

      Elimina
  14. Bon dia. El que mes fax servir es lordinador i la tele.
    El que mens fax servir es la carta pero si escrit una carta als reis.
    Adeu

    ResponElimina
  15. Hola,
    jo el telèfon móvil és el que utilitzo.
    Jo mai he escrit una carta però de vacances si que he escrit alguna postal. I els diaris no els he utilitzat per comunicació els utilitzo a manualitats.
    Álvaro E.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Genial Álvaro. Sí que fem servir molts diaris a plàstica! Tenen moltes utilitats oi?!

      Elimina
  16. Hola,
    soc la Georgina.El que més faig servir és la televisió, la tablet i el telefon.
    No he fet servir mai una carta ni tampoc llegeixo diaris.

    ResponElimina
    Respostes
    1. La carta ja no és fa servir gaire. Avui en dia si volem donar o rebre informació es fa a través dels correus electrònics.

      Elimina
  17. Hola, els mitjans de comuinicacio que mes utilitzo son el movil i el telefon de casa ,i mai he utilitzat cartes , postals ,diaris ni walkitys.
    Adeu.👋🏻👋🏻🤗🤗🤗🌈🌈🌈

    ResponElimina
    Respostes
    1. Molt bé Arlet. Segur que pots provar-ho algun dia. Les postals van molt bé per enviar als amics i amigues quan estem de vacances a algun lloc que ens hagi agradat molt.

      Elimina
  18. Hola. El móvil, la televisió i la radio.
    I el que no he usar Mai es la carta

    ResponElimina
    Respostes
    1. Genial Alejandro. Segur que algun dia et pots animar a escriure una carta a algun amic o amiga.

      Elimina
  19. Hola Mónica ,al telefon per truca als avis,al ordinador,la tele.
    No, els coneixo tots però la carta no la fem servi.

    ResponElimina
  20. 1- tablet i tele
    2-mobil i diari o revista

    ResponElimina
  21. 1.Els mitjans de comunicació que televisión i móvil.
    2.No he utilizat la carta.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Perfecte Wenyu. Pots provar algun dia d'eviar cartes a amics i amigues si vols.

      Elimina
  22. Telefun,ordinado i tele telegraf

    ResponElimina
  23. Que guai!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    ResponElimina
  24. 1. Normalment utilitzo el mòbil per comunicarme però per fer els deures el ordinador o la tablet.
    2. Jo crec que conec a tots els mitjans de comunicasio i que he fet servir tots.

    ResponElimina
  25. Laia Bellmunt
    Els que més utilitzo són el mòbil i la televisió. Els més desconeguts per mi són les revistes i els diaris.

    ResponElimina
  26. Hola Monica
    1 el mobil, la televisio, el ordinador i la radio.
    2 els que no he fet servir mai son el telegraf ni els coloms.
    Lucia

    ResponElimina
  27. Hola
    1ª jo el que mes utilitzo es el movil, l'ordinador i la tv
    2ª jo mai e enviat una carta ni llegit un diari
    Biel

    ResponElimina
    Respostes
    1. Quan siguis més gran segurament llegiràs diaris.

      Elimina
  28. 1- el que mes el movil
    2-coneixo tots els medis de comunicacio el que utilitzu menys es la carta que nomes la faig servir per reis mags i papanoel.....

    ResponElimina
  29. Jo no e fet serbir mai el diari. I el que e fet serbir mes el urdinador.

    ResponElimina
  30. El que uso mes és la tauleta i el que no he vist mai és el tèlegraf.
    M'ha agradat molt Mitjans de comunicació

    ResponElimina
  31. 1. Faig serbi mes la tele i urdinador.
    2. No e fet serbir mai la radio i els diaris.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Entesos!
      A mi m'agrada molt escoltar la ràdio!

      Elimina
  32. Gabriel Aguilera
    1. utilitzo el movil per veure els meus amics i la televisio
    2.no he fet serbir mai el diari i la radio

    ResponElimina
  33. Hola soc la Nuria.
    Els mitjans de comunicacio que mes utilitzo son la televisio per mantenirme informada o per divertirme. El telefo i l'ordinador
    per comunicarme amb els amics o la familia.
    Jo no coneixia els telegraf ni els coloms misatgers que surten al video.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Molt bé Núria! Els que no coneixies és perquè són més antics però sempre va bé conèixer de tot.

      Elimina
  34. martina
    1.telefon,ordinador i les cartes a la classe amb les meves amigues
    2. tots els que tenim en aquest moment, pero el que m'agrada mes el telefon per fer videotrucades

    ResponElimina
    Respostes
    1. Fer videotrucades és molt divertit. Tens raó!

      Elimina
  35. maria prim
    1.el movil i la tele
    2.el diari de paper.

    ResponElimina
  36. Hola,
    1. El mitjà de comunicació que més utilitzo es la televisió.
    2. No he utilitzat mai el fax. El fax es una tecnologia que s'utilitza per transferir documents per la xarxa telefònica.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Jo el fax només l'he fet servir dues vegades!
      Gràcies, Àstrid!

      Elimina
  37. 1. La tablet per fe video trucadas.
    2. Am cunec tots els mitjans de comunicasio pero el diari i la radio no elsfaig serbir

    ResponElimina
    Respostes
    1. El diari i la ràdio potser quan siguis més gran, oi?

      Elimina
  38. Ton
    1- tableta, tele i ordinador
    2-carta i diari

    ResponElimina
  39. 1. Els mitjans de comunicació que utilitzo més són el telèfon, la televisió i ordinador.

    2. La radió i les cartes.

    ResponElimina
  40. Quins dels mitjans de comunicació utilitzes
    més sovint?
    tablet, ordinador, televisio.


    Hi ha algun mitjà de comunicació que no
    coneguis o que no hagis fet servir mai?

    cartas,telegraf.

    ResponElimina