divendres, 24 d’abril del 2020

L'escola a casa:Inform@tica

Bon dia cactus, avui continuarem amb l'angry bird, fent només una etapa perquè és un xic complicat. Primer veurem el tutorial i després farem la feina corresponent. Cada dia que passa, en sabem més programar amb l'angry bird !

TASCA 1
TUTORIAL ANGRY BIRD

TASCA 2
ANGRY BIRD

CACTUS:
Estem preparant una sorpresa per vosaltres i és per això que us demanem que
ens envieu una foto vostra amb un missatge escrit pels vostres companys.
Alguna cosa bonica que els hi voleu dir. Aquest missatge haurà d’estar escrit
en català i en anglès en un mateix full.

Haureu d’ enviar aquesta foto al meu email:  jcaste62@escolaelcim.net abans
del dia 01 de maig.

És molt important que tots participeu. Us encantarà!!!

Natalie and Juli

Exemple: (Foto de Juli)

 

I per acabar, una altra cosa molt xula,el dilluns dia 27 a les 12 hores (segon A)
i a les 12,30 hores (segon B) tenim programada una VIDEOCONFERÈNCIA.
Heu de mirar a la columna de la dreta on trobareu l'enllaç corresponent.
FINS DILLUNS!!!

23 comentaris:

  1. Hola Juli, e fet la tasca dìnformatica i magradat molt
    i ja te pasat la foto per els meus companys

    Marc F

    ResponElimina
    Respostes
    1. Fantàstic Marc, ja veuràs quina sorpresa més xula us estem preparant la Natalie i jo amb les fotos.

      Elimina
  2. Hola Juli m'ha agradat molt pero ha sigut una miqueta dificil

    ResponElimina
    Respostes
    1. Molt bé Alejandro,és cert que aquesta activitat costa una mica, per això he fet el tutorial.

      Elimina
  3. Hola Juli,soc l'Arlet m'ha agradat molt despres enviare la foto.ADEU

    ResponElimina
    Respostes
    1. Bon dia Arlet,m'encanta que t'agradi l'activitat, és una forma divertida d'aprendre a programar.Per cert,amb la foto us estem preparant una sorpresa la Natalie i jo molt xula.Tinc ganes que arribi el dilluns per veure't a la videoconferència.Una abraçada.

      Elimina
  4. bon dia juli he acabat al joc dels angry bird, totes las etapes.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Molt bé Alan,has fet tota la feina, així m'agrada.
      Una abraçada.

      Elimina
  5. Ola Juli, l'angry bird m'agradat molt i e arribat fins el nivell 6.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Fantàstic Oriol,estàs molt treballador, ia ixò m'agrada.El dilluns ens veiem a la videoconferència.

      Elimina
  6. Hola Juli. Magradat mol la feina davui adeuu

    ResponElimina
    Respostes
    1. Genial Arnau, m'encanta que t'ho passis bé fent la feina.El dilluns per fi ens podrem veure les cares.

      Elimina
  7. Hola Juli he fet el angry bird. M'ha agradat molt.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Fantàstic Georgina,ets una noia molt treballadora i encantadora.El dilluns si tot va bé ens veurem les cares.
      Una abraçada.

      Elimina
  8. Hola Juli, he fet l´angry birds i ha sigut molt divartit pero no trobo el Jclic.

    Alvaro E.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Genial Alvaro,aquesta vegada no havia posat Jclic perquè la feina era un xic complicada, però si en vols fer, només cal que entris al meu blog d'informàtica que tens adalt de la pàgina.

      Elimina
  9. Ola juli la que ma custat mes es la deu.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Bon dia Kaito, és cert, la feina d'avui era un xic complicada, per això havia posat un tutorial.

      Elimina
  10. Hola Juli. Ja he fet el angry birds es molt divertit. Ja tenviarem la foto.

    ResponElimina
  11. maria i martina
    Hola ens va costar una mica pero ens va agradar, aquesta setmana et passem la foto Juli

    ResponElimina
  12. Hola Juli,

    Ma agradat molt. A partir del nivell 8 ma costat pero al final ho he aconseguit I he fet elsa 11 niveles

    ResponElimina