divendres, 1 de maig del 2020

1 de maig: SÚPER TREBALLADORS/ES!

🎉Sí, avui celebrem el dia del treballador/a...
I hem pensat: Carai! Els nostres cactus SÍ que en són de treballadors i treballadores!!!!!
Per tant, avui és un dia diferent...🌈🌈
👉Un dia per valorar l'esforç d'estar a casa i seguir aprenent.
👉Un dia per adonar-se que esteu fent molt bona feina.
👉Un dia per sentir-se orgullós i orgullosa de tot allò que esteu aconseguint! 
🎈I també un dia per pensar i somiar amb allò de... Quina feina t'agradaria fer de gran? Què és allò que et faria més feliç? Aquí us deixem un vídeo on en Joan Turu ens explica com és la seva feina d'il·lustrador. De feines n'hi ha un munt i moltes que encara s'han d'inventar!!

I també us deixem un vídeo de ioga: 
Sabeu quin animal és conegut per ser molt i molt treballador?
La història de ioga d'avui parla d'això:

7 comentaris:

  1. Hola! Els 2 videos son molt bonics.

    ResponElimina
  2. M'ha agradat molt el vídeo del Turu i he fet una mica de ioga.

    ResponElimina
  3. ami de gran m'agradaria ser jardinera o veterinaria.NINA.

    ResponElimina
  4. Hola,

    A mi de gran m'agradaria ser youtuber i policía.

    ResponElimina
  5. Hola,
    que xulos son els vídeos!!!!!:*:D

    ResponElimina
  6. Hola Mónica m'han agradat molt els vídeos. Jo de gran vull ser moltes coses i no me aclaro. També m'agrada fer ioga i moltes coses mes!!!

    ResponElimina
  7. Sou encara molt joves per saber exactament quina feina us agradaria fer de grans... L'important és que el que trieu us faci feliç! Anna i Mònica.

    ResponElimina