dissabte, 21 de març del 2020

CARNESTOLTES 2020

Hola nois i noies, com us vaig dir, avui he preparat una sorpresa que espero us agradi. Com ja sabeu, després de carnestoltes em van operar de la vista i no vaig tenir temps d'ensenyar-vos els vídeos d'aquesta festa. Doncs aquí els tenim, espero que us ho passeu tan bé com jo.

VÍDEO 2-A.1
VÍDEO 2-A.2 
VÍDEO 2-A.3 
VÍDEO 2-A.4
VÍDEO 2-B.1  
VÍDEO 2-B.2 
VÍDEO 2-B.3

Si en voleu més, visiteu el bloc de sisè "els volcans" i veureu als nostres jutges de l'escola ballant. Ho fan superbé, no penseu?  

13 comentaris:

  1. Gràcies Juli per ficarnos els videos que ens has possat al blog!!Els jutges ballaven super bé.Juli estas millor de l'ull??

    ResponElimina
    Respostes
    1. M'encanta que t'hagi agradat.I sí, em trobo molt millor de l'operació, gràcies per preguntar.

      Elimina
  2. Respostes
    1. M'agrada que ho hagis trobat divertit.La setmana que ve en posaré d'altres.

      Elimina
  3. M'ENCANTEN, Juli!!! Moltíssimes gràcies! Ens ho vam passar molt bé!

    ResponElimina
    Respostes
    1. De res Oriol, la setmana que ve posaré més vídeos sorpresa.

      Elimina
  4. Eizan ,
    M'agrada els vídeos, Juli estàs bé? Et trobem a faltar molt, petonet.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola Eizan, ja veig que has passat una estona divertida, la setmana que ve en posaré més.Jo també us trobo a faltar.

      Elimina
  5. Bon dia Arlet, sóc el Juli.L'altre dia revissant els comentaris, per error vaig esborrar el teu, i m'agradaria que el tornessis a fer perquè era molt xulo.

    ResponElimina
  6. M´ancantat molt son molt kuki.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Me n’alegro molt que t’hagin agradat Marta.

      Elimina
  7. Respostes
    1. Tens raó Astrid, ens ho vam passar molt bé.

      Elimina