divendres, 20 de març del 2020

L'escola a casa:Inform@tica

Hola nois i noies, sóc el Juli.
Jo també vull col·laborar amb aquest projecte "L'escola a casa" i cada divendres us prepararé un seguit d'activitats per repassar tot allò que hem fet durant el curs a la classe d'Informàtica.

Proposta 1: treballarem la programació amb l'Angry Bird fent les etapes 3, 4 i 5.
ANGRY BIRD 

Proposta 2 : ara farem una activitat del Jclic. Feu les quatre sessions del cicle inicial.
JCLIC

Espero que passeu una estona divertida i sobretot no us oblideu de fer algun comentari.  
Demà no toca treballar però si entreu al bloc us trobareu una sorpresa que segur que us agradarà.
Fins demà.

32 comentaris:

  1. Hola, he fet totes les activitats i m'han agradat molt.
    Alan R.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Bon dia Alan, me n'alegro que t'hagi agradat, la setmana que ve en tindràs més.Per cert, no deixis de mirar avui el que he posat.

      Elimina
  2. M'ha agradat molt fer aquests jocs.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Molt bé Oriol, ho has pogut fer tot? Avui he posat uns vídeos que segur que t'agradaren.

      Elimina
  3. Que guay segur qué pasó una estona molt dibertida estic molt inpasient per la sorpresa 😘😗❤
    Marina Ayala

    ResponElimina
    Respostes
    1. Espero que t'hagi agradat, són activitats que tu sempre fas molt bé a classe.La sorpresa t'asseguro que t'agradarà, ja m'ho diràs.

      Elimina
  4. Hola juli soc la MARTA he fet angry bird iu he fet tot.Despres he fet jclic ha sigut molt gúai.testimo.

    ResponElimina
  5. Respostes
    1. Perfecte Ton, avui no deixis de mirar els vídeos del Carnestoltes.

      Elimina
  6. Juli m'ha agradat els jocs son molt divertits els jocs que fas. Te quiero Juli!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Perfecte Marina, la setmana que ve em posaré d'altres.Jo també us estimo, tant a tu com a la teva germana, sou encantadores.

      Elimina
  7. M'han agradat els jocs. Laia

    ResponElimina
    Respostes
    1. A mi m'encanta que us agradi Laia,la setmana que ve farem Kodable i una altra cosa.Per cert no deixeu de mirar els vídeos del Carnestoltes, esteu guapíssimes.

      Elimina
  8. Hola Juli, m'ha agradat molt l'angry bird com sempre. I també el Jclic. Alvaro E.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Bon dia Álvaro, ja sé que a tu t'agrada tot el que treballem a informàtica, per a mi ets un crack.No deixis de mirar els vídeos del Carnestoltes.

      Elimina
  9. Hola Juli. Ha estat divertidisim. Nuria

    ResponElimina
    Respostes
    1. Me n'alegro molt que t'hagi agradat, la setmana que ve tindrem més feina.

      Elimina
  10. Hola Juli,sóc el Pol Farran.Jo ja he fet Jclic i Angry birds moltes gracies per posar aquests jocs Pol Farran.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Molt bé Pol, tu com sempre tant treballador.Intenta fer cada dia totes les feines sempre que puguis.

      Elimina
  11. Me a gustado angry bird un abraco Lluli

    ResponElimina
    Respostes
    1. A mi també m'agrada que treballis tant, una abraçada Arnau.

      Elimina
  12. Hola soc el Pol ma agradat molt angry bird i Jclic.

    ResponElimina
    Respostes
    1. A mi també m'agrada que ho hagis fet tot,tu sempre tan treballador.

      Elimina
  13. Ma agradat moltíssim i feia molta gràcia.gracias Juli. Nina.😍😍😍😍😍😍😍😃.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Me n'alegro que hagis passat una bona estona.M'encanta Nina que cada dia dediqueu una estona a treballar.

      Elimina
  14. Hola Juli, m'ho he passat molt be amb tots els exercicis. Aixó sagrada molt.

    Adeu Juli

    ResponElimina
    Respostes
    1. Bona feina Àlex, és important que cada dia dediquis una estona a treballar.

      Una abraçada.

      Elimina
  15. Juli m'agraden molt els Angry Birds i el Jclic, merci. Molts petonets.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Molt bona feina Emma, tu sempre tan treballadora.

      Una abraçada.

      Elimina
  16. MARIA I MARTINA PRIM
    HOLA JULI UNS JOCS MOLT DIVERTITS

    ResponElimina
    Respostes
    1. M'encanta que us agradin els jocs que he proposat.Saps que us trobo a faltar? A veure si tot això passa ràpid i ens tornem a veure.

      Una abraçada a totes dues,sou les meves bessones preferides.

      Elimina
  17. Eizan, m'agradat molt pero al meu germa a volgut fer-hu una miqueta l'agradat tambè.

    ResponElimina