dimecres, 18 de març del 2020

L'escola a casa: PLÀSTICA


Aprofitant que aquests dies teniu més temps, 
què us sembla si feu un marc de fotos? Així hi podreu posar aquella foto que més us agrada. Pot servir per decorar una mica la vostra habitació, el menjador... o fins i tot el podeu regalar a algú!

De ben segur que teniu a casa un munt de material que podeu aprofitar:

  • Per fer el marc: capses de cereals, de galetes... 
  • Per decorar-lo: botons, roba, llana, taps de plàstic, taps de suro, càpsules de cafè...

Sabem que els cactus sou uns artistes!!! Amb la vostra imaginació i creativitat segur que fareu uns marcs fantàstics!

Per cert! Podeu fer una fotografia del vostre marc i imprimir-la o bé gravar-la en un pen drive i així poder ensenyar-la als companys/es el dia que tornem a l'escola. 

Us proposem diferents idees:



AMB ROBA


 AMB LLANA



AMB BOTONS


AMB TAPS DE SURO



AMB CÀPSULES DE CAFÈ



20 comentaris:

  1. He fet servir una caixa de cereals i petxines que teniem a casa. M'ha agradat molt aquesta manualitat. Núria

    ResponElimina
  2. Una idea molt xula Anna i/o Monica jo vaig fer un que els costats estaven pintats i les cantonades estaven plenes de paperets.

    ResponElimina
  3. Ma agradat molt aquesta activitat i les manualitats. Ma quedat molt xulo. Nina.🎨🎨🎨🎨😍😍😍😍😍😃😃

    ResponElimina
    Respostes
    1. Que bé, Nina! A veure si quan ens tornem a veure me l'ensenyes!

      Elimina
  4. Ma agradat molt! estic fen un pel meu pare que sera el seu aniversari dimarts. un peto
    Anna Castells

    ResponElimina
    Respostes
    1. Quina gran idea Anna. Segur que li agradarà molt!

      Elimina
  5. Aquest marc l'he fet amb el meu germà Eric, perque li voliem regalar al meu pare per el "dia del pare". Li ha agradat molt.

    ResponElimina
    Respostes
    1. M'encanta la idea! Suposo que el pare estarà molt content, oi?

      Elimina
  6. Jo he fet un marc per la meva iaia amb la meva foto i decorat, perque es el seu sant i li ha portat la meva mare perque no ens podem veure.

    ResponElimina
  7. Àlex, m'he emocionat quan he llegit el que has fet! Estic segura que la teva iaia és ara la iaia més feliç del món amb el teu marc! Quan la puguis tornar a veure li hauràs de fer una abraçada enoooooorme!!!

    ResponElimina
  8. Jo he fet primer, pintar amb aquarel·les i despres botns i he ficat la meba fotografia.

    ResponElimina
  9. Hola,
    vaig fer dos marcs amb pals de colors i un decorat amb flors i l'altre era vermell amb cara de monstre simpàtic. El meu germà també en va fer.
    I li vam regalar al papa pel dia del pare.
    Molts petonets!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Quins marcs més bonics, Emma! El pare segur que es va posar molt content!
      Un petó d'elefant!

      Elimina