dimecres, 25 de març del 2020

L'escola a casa: PLÀSTICA

Avui us proposem fer plastilina casolana!
Si no teniu algun dels ingredients, no patiu! Podreu fer la plastilina un altre dia.
Un cop feta, deixeu volar la vostra imaginació i creativitat!!!

No dubteu en escriure els vostres comentaris, explicant com us ha anat...




ATENCIÓ CACTUS!

D'ara endavant podeu penjar a les xarxes d'Instagram, Facebook i Twitter fotos i vídeos de les vostres activitats amb el hashtag #ElCimACasa, serà una manera més de mantenir el contacte entre vosaltres i de poder seguir compartint i creixent junts.

Animeu-vos!!!


16 comentaris:

  1. Que divertido, a ver cuando podemos hacerlo.

    ResponElimina
  2. M,ha agradat molt aquesta activitat. He fet una nina, l,hem posat al forn i l,he pintat.

    ResponElimina
  3. Anna m'ha agradat acesta actibitat. Un peto Anna

    ResponElimina
  4. Hola Anna,

    Me ha gustado mucho el video, como nos falta el colorante, en cuanto lo compremos haremos la plastilina.

    Hasta pronto

    ResponElimina
    Respostes
    1. No passa res, Àlex!
      Ja ho faràs un altre dia.

      Elimina
  5. m ' ah encantar fer el esperiment amb la meva familia i al prinsipi pensevem que no surtiría pero al final va surtir !!!

    ResponElimina
  6. Amb ba ancanta. Sens anganxaba pero ans ho vem passar molt bé. Nina 😋😋😋😋😋

    ResponElimina
    Respostes
    1. L'important és que vàreu passar una bona estona, que divertit, oi?

      Elimina
  7. Anna, m'ha agradat molt fer la plastelina perque em pensava que no m'en sortiria😘😘

    ResponElimina
  8. M'ha agradat molt l'activitat jo he fet un pa amb nocilla no he posat colorant però li he posat xuculata,pebrot dols...Muak t'estimo molt Anna😗😗❤❤💋

    ResponElimina
    Respostes
    1. Que divertit també! Bona idea! Un petó Marina!

      Elimina