dimarts, 2 de juny del 2020

L'escola a casa: música 2 de juny

BON DIA CACTUS!🌵

 TASCA 1: PREPAREU EL MATERIAL:
ELS TAPS I EL PENTAGRAMA QUE JA VÀREM FER! 
(RECORDEU QUE US VAIG DIR QUE NO EL LLENCÉSSIU! 😏)

 

EM PODEU FER UN COMENTARI AL BLOG EXPLICANT SI US HA AGRADAT, 
SI HA SIGUT DÍFÍCIL O NO... EL QUE VOLGUEU!😀

TASCA 2: PREPAREU UNA PARELLA DE NOTES  
(COM LA QUE US HE FET JO EN EL VÍDEO, 
PER LA VIDEOCONFERÈNCIA D'AQUESTA SETMANA)



ESCOLTEM: 
                         
     


👇👇👇

NO ENS DESDIBUIXEU! 

 
Apunteu data i hora
Ens veiem el divendres 5 de juny a les 10h amb 2n A i a les 11h amb 2n B.

34 comentaris:

  1. Hola Montse 🤗🤗🤗🤗🖐🖐👋tinc una mala noticia 😔😔😔😿😿😿👎👎👎vaig llençar el Pentagrama 😣😣😢😢😢😟😟POL FARRAN

    ResponElimina
    Respostes
    1. Aixxx Pol!
      Doncs torna'l a fer més senzill... sense taps! amb rodonetes de cartró...

      Elimina
  2. Hola Montse, M'ha agradat molt, ha sigut divertit

    ResponElimina
    Respostes
    1. Genial Alejandro! Estàs treballant molt bé!
      Seguim!
      Petonets MOntse

      Elimina
  3. Respostes
    1. Fantàstic Nina! Ens veiem a la videoconferència i hi tornarem a jugar!
      Petonets,
      MOntse

      Elimina
  4. Vale Montse 😉😉😉👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👌👌👌👌👌👌👍

    ResponElimina
  5. Hola ma agradat molt.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Fantàstic Kaito! Segur que has fet molt bona feina!
      Endavant!
      Montse

      Elimina
  6. Hola Montse las e ansertat totes i uem selebrat tocant el meu tambor.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Fantàstic Oriol!
      Segueix així!
      Ens veiem divendres!
      MOntse

      Elimina
  7. Hola Montse m'ha agradat aquesta feina.Ho e fet tot be i sense pausar EL VIDEO.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Ualaaa Astrid ! Fantàstic! Segueix així! Ens veiem divendres no?
      Endavant!
      Montse

      Elimina
  8. Ola Montse la feineta a sigut dibartida. I NO E Fallat ninguna!

    ResponElimina
    Respostes
    1. carai Jan, genial! Molt bona feina!
      Segueix així!
      Petonets!
      Montse

      Elimina
  9. Bon dia Montse. Mo e pasat super be fent la actibitat de musica👌🙂🙂😘😘

    ResponElimina
    Respostes
    1. Aix que bé Arnau! me n'alegro molt! Estàs treballant molt bé! Segueix així!
      MOntse

      Elimina
  10. Hola Montse ja he fet la activitat de musica, ens veiem divendres.

    Molts petons i abraçades.


    Nuria Cano

    ResponElimina
    Respostes
    1. Genial Núria! Segur que t'ha anat súper bé!
      Fins divendres!
      Petonets!
      Montse

      Elimina
  11. Montse el pentagrama que teniam que er una clau de sol i decorarlo???

    ResponElimina
    Respostes
    1. Ai Mar que ja no el tens! :-(
      No pateixis, amb un full el pots fer igual i després rodonetes de cartró!
      Fins divendres!

      Elimina
  12. Montse podem a la videoconferencia portar nomes els dos taps i no tots mes els dos???

    ResponElimina
    Respostes
    1. Mar, com que estàs a casa i ho tindràs tot allà... ho tens a mà!
      No pateixis!
      petonets!
      Montse

      Elimina
  13. Hola Montse,
    m'agradat molt el joc i la canço.
    No m'a costat.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola Oriol, me n'alegro molt que t'hagi agradat i que no t'hagi costat , això vol dir que ho portes bé!Molt bé campió!
      Molts petons!
      Montse

      Elimina
  14. Ja ho he fet es supermegarequesteguai!!!ja tinc la parella de notes preparada.👍🏼😘🤟😎😍😋

    ResponElimina
    Respostes
    1. Arlet, genial! Supermegarequetaguiacontenta estic! ;-)

      Fins divendres guapa!
      Montse

      Elimina
  15. Hola Montse ja he fet la parella de notes ha sigut super xuluu!!

    ResponElimina
  16. Ja he preparat les dues notes per la videoconferència de divendres!!

    ResponElimina
  17. Hola Montse, ma agradat molt al vidio.I el joc de parelles.

    Montse no e pugut fer la videoconferencia perquè la mama tenia
    una videoconferència.

    ResponElimina